zondag 2 december 2012

Simpel

In deze drukke tijden vol sinterklaas, verjaardag, kerst en wintergarderobes, houden we het simpel. Een veloursbroekje voor dochter. Ik vind hem reuzeleuk, man vindt het een pyjama en ook alleen als pyama geschikt. We trekken ons er niks van aan, ze gaat er straks in Spanje gewoon mee over straat.


Ik paste het welbekende patroon van Dana aan en het werd zowaar zoals ik in mijn hoofd had (passend om de billen en poffend onderaan). Al doende leert men.


Dochter heeft nu nog 1 winterbroek nodig. Ik twijfel. Nog een snel-klaar broekje van Dana`s patroon, of zal ik aan de Jacob? Ik heb het patroon gekocht, het ligt al een tijdje te wachten. Maar ze zal de broek maar 3 weken gebruiken en een Jacob is vast aanzienlijk meer werk dan een Dana. Bovendien heb ik al heel wat Jacobs voorbij zien komen, maar altijd op tengere jongetjes en meisjes. Hoe doet de Jacob het om molliger beentjes? Kortom, ik twijfel...

7 opmerkingen:

  1. Wat je ook kiest, het wordt vast fantastisch! Zo'n schoon broekske, daar moet je inderdaad de straat mee op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij mag ze ook zo over straat, heel lief! En ik ben zot van dat stofje en dat kleurtje. Toch de Jacob proberen? Misschien wat aanpassingen nodig, maar dat is toch geen probleem voor jou? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da`s optimistisch Trui, een Jacob aanpassen, daar waag ik me beter niet aan! :-)

      Verwijderen
  3. Wat een leuk broekje, zeker geschikt om zo te dragen!
    En die Jacob zal zeker lukken (dat prent ik mezelf ook in, ik ga er een dezer dagen ook aan beginnen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze best leuk en bovendien lijken ze me heerlijk en comfotabel om in te bewegen, dat is toch alles wat een kind nodig heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi ! En dat dragen ze gewoon het liefst, dat wat makkelijk zit !

    BeantwoordenVerwijderen