vrijdag 18 mei 2012

Groen

Liefste vriendinnetje van dochterlief, tevens dochter van goede vriendin M., had al lange tijd een jurkje tegoed. M. koos het patroon en de stof. De  bloesende mouwtjes wilde ze niet. Ik wilde het hele lijfje voeren. En toen ging het mis. Want toen moest het rugpand ineens uit 2 delen. Werd de hele volgorde anders. Klopte er niks meer van. Uiteindelijk is het nog best aardig geworden, ik vind de kleuren zeer geslaagd en het jurkje past goed. En ik heb er weer een boel van geleerd!



4 opmerkingen:

  1. Prachtig en inderdaad leuke kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi, ik vind die kleur groen erg mooi samen met het roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je dan toch aardig opgelost hoor, schoon kleedje! En zie ik daar een gehaakt bloemetje?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt! Maar niet zelf gehaakt... Ze vond het uiteindelijk toch te saai, alleen de roze band en gelukkig had ik dat bloemetje: toen was het "af"!

    BeantwoordenVerwijderen